четвъртък, 12 септември 2013 г.

Блог – предизвикателство

Здравейте момичета!

Преди няколко дни за пръв път получих покана/бях тагната в едно предизвикателство по инициатива на прекрастната Ивана (задължително посетете нейният блог тук). Изпитанието не е трудно - 10 въпроса, който тя задава към 10 български блогърки. Имам около 1 час преди да замина за много важен ангажимент и реших да се разсея пишейки този пост. Още веднъж искам да благодаря за поканата и нека да започваме :)

1.Следите ли все още списания в хартиен формат? Абонирани ли сте или си ги купувате? Кои според вас си заслужават и кои не чак толкова?
Никога не съм била голям фен на списанията, някакси от малка не виждах смисъл в тях. Благодарение на блоговете, който следя и YouTube мога да съм в крак с времето и да се информирам за трендовете.
Ако трябва напълно да си призная обаче, миналата година когато живях в Америка се абонирах за HGTV magazine и Better Homes and Gardens - списания за интериорен дизайн, за който с удоволствие ди давах парите !!
 2.Какво мислите за репликите на дизайнерски неща – дрехи, обувки, чанти, но дори и гримове и разни джаджи като телефоните например? Притежавате ли такива неща и бихте ли си купили?
Имам смесени чувства :) Ако харесвам дадена марка - предпочитам да си купя оригинала, но репликите са забавен начин за експериментиране, когато си млад и не разполагаш с много средства !!
 3. Коя е марката за дрехи/обувки, от която пазарувате най-често? А коя би била тази марка, ако разполагахте с неограничени финанси?
Нямам такава :) Oбичам да пазаря от различни магазини - нови и втора употреба, също така да "заемам" дрехите на майка ми и бабите !! Ако имах възможността да пазаря от една марка в момента това определено щеше да е Brandy Melville.
 4.Със съжаление ли казвате Довиждане на лятото или чакате с нетърпение есента и зимата?
Чакам с нетърпение есента, защото имам рожден ден през септември, а и да си призная никак не обичам горещините !!
 5.С какво ще запомните тази година досега?
С решението да говоря открито за депресията и паник атаките, който имам. 
 6.Къде бихте заминали утре сутрин за една седмица, ако ви се даде този избор сега?
Бяз никакво съмнения Англия !! Дори бих поостнала не само за една седмица, а може би една година. 
 7.Имате ли друго хоби, освен блога?
Интериорният дизайн. Честно казано, това е най-голямата ми страст и ако някой ден се превърне и в кариера, ще съм адски щастлива !!
 8.Каква беше първата ви работа?
Неофиална работа - детегледачка, когато бях в гимназията и беше най-яката ми работа. Официална работа - застрахователен агент, в годината, в която си почивах между гимназията и университета.
 9.Обичате ли да ходите на концерти, на какъв ходихте последно? А кой изпълнител ви се иска да видите на живо?
Иска ми се да обичах, но когато имаш панически страхове да си сред голяма тълпа от хора не е най-приятното изживяване. Изпълнителят, който бих искала да видя на живо е Джъстин Бийбър (билийбър <3) .
 10.Много банален въпрос, но винаги ми е интересно да чуя отговори от различни хора: Ако можете да седнете  на една маса с още 5 човека, живи или мъртви, кои бихте избрали?
Хаха буквално 5 мин мислих, върху този въпрос и не мога да измисля 5 души, с който бих искала да седна на една маса. Съжелявам :)
             
Ако има желаещи да ми оставят отговорите си като коментар, ще се радвам да ги прочета :)


2 коментара: